35. OTROŠKI PARLAMENT
ŠOLSTVO IN ŠOLSKI SISTEM
- otroški parlament
V mesecu februarju smo skupaj razmišljali o šolskem sistemu – o njegovih prednostih, izzivih in možnostih za izboljšave. Šola ni le kraj učenja, ampak tudi prostor, kjer gradimo odnose, razvijamo odgovornost in se pripravljamo na življenje. Vsak izmed vas je del te skupnosti, ki jo s sodelovanjem, spoštovanjem in znanjem soustvarjamo vsak dan.
Razredni predstavniki na šolske otroškem parlamentu so bili: 6. a: Nik Verdnik in Patrik Jančič; 6. b: Alja Plohl in Jure Podvratnik; 7. a: Kaja Zemljak in Nika Zobovnik; 7. b: Špela Švencbir in Maja Obrez; 8. a: Belis Burja in Lina Ograjenšek; 8. b: Nika Pina Prgić in Neja Dvanajščak; 9. a: Zoja Pinter in Jure Hacin ter 9.b: Nejc Šalamon in Neli Cvetkovič.
Razpravljali so o štiri temah, in sicer: odnosi in sodelovanje, učne vsebine in šola za življenje, metode in načini poučevanja ter vrednote in odgovornost.
Na medobčinskem otroškem parlamentu, ki je potekal 27. februarja, na OŠ Šempeter so našo šolo zastopali naslednji učenci: Nik Verdnik, Nika Zobovnik, Nika Pina Prgić, Neja Dvanajščak, Zoja Pinter, Jure Hacin, Nejc Šalamon in Neli Cvetkovič.
Naj bo šola prostor, kjer se učimo misliti s svojo glavo, kritično razmišljati in iskati rešitve za prihodnost.
Hvala vsem za sodelovanje, odprtost in vaše ideje.
Mentorica otroškega parlamenta: Karmen Hrastnik